12 Ocak 2012 Perşembe

tavşan dağa küsmüş .....:P

önce çeyizimde güzel bir bulaşıklığım olsun die annecim esse den bulaşık sepetini aldı kısa bir süre sonra paslanmalar başlayınca hemen mağzaya başvurdum telimi aldılar ilgileneceklerini söylediler ......ogün buğündür esseden cevap bekliom...

sonra bu kavanozlarıda görüp beğenince aman nasılsa paslanmaz en fazla kırılır die alıverdim... bu seferde mahalledeki marketin züccaciye bölümünde aynılarını yarıfiyatını gördüm... anladım ki hem kalite hemde fiyat problemi var :((((
 neyse en azından vakumlu saklama kapları süpermiş die düşünürken azcık kullandığım kabın tek sapıda elimde kalınca post yazıyım da rahatlıyım dedim .. 
sonuç olarak yüzde bilmem kaç indirimede girse ben esse ye küstüm önünden bile geçmem :))))
not: kuzu buğün tamtamına 7 ayı doldurdu :))))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...