28 Ocak 2012 Cumartesi

aaaaaaa die bağırasım var :)

diyetimin 10. günündeyim ve artık gerçekten fenalardayım..sigarayı bırakmaya çalışanları nasılda anlıorum !!. 
canım birsürü şey çekio hele bide dün tahlil sonuçlarında şekerim sınırda düşük çıkınca drunda yorumları az daha bi profiterole gömülcek kadar caydırdı aklımı ...
ama yağan kar saolsun pastane yolu gözümde büyüdü :)sonra ewe dönene kadar bu akşam  çiğdem yengenin yapıcağı tatlıları hayal ettim ödül günüm belledim:))) 
işin kötüsü pzrtesi dr kontrolum var ve dr son 3 gün yediklerimin listesini istedi :)))))) kadın hep pastalar yediğimi sanıcak :(( halbuki bi haftadır ağzıma hiç sürmediğim bütün otları pazardan toplayıp toplayıp pişirdim :(((
                                                    ****
benle birlikte bu yemeklere maruz kalan fatih isyan bayraklarını çekince ... ee tamam dile benden ne dilersen dedim ...aman demez olaydım aldı eline meşhur kitabı :)))

bu kitabı kurban bayramında çoook işine yarıcak diye hediye etmişti:)))meğer daha çok onun işine yarıcakmış:))

şaka biyana kitap gerçekten çok güzel .... heleki benim gibi et yemekleri konusunda bilgisizlere :)
sonrada bunu seçti :krepli köfte 
yapılışı kolay lezzeti süperMİŞ :)
1)bildiğimiz krepi yapıyoruz.( süt su, un ,1 yumurta, kabartma tozu çırp yağlı tavada pişir. bir krepten 6 lokma çıktığı için sayıyı kişi sayısına göre belirlemekte fayda var . birde ben kahvaltı için yaptığın kreplere nazaran daha ince olması için karışımı epey sıvı halde hazırladım) 
2)arasına hazırladığım köftelik kıymayı çapı 2 cm olacak şekilde koyup yuvarladım . 
3)her krebide 1 cm kalınlığında kesip kızgın yağda kızarttım . 
4)servis etmeden öncede rendelenmiş domates ve salçalı sosu üzerine döküp hafif kekik serptim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...