24 Ocak 2012 Salı

faideli ürünler :))

eşim saolsun heray eve bebeklerle ilgili bütün dergileri getirir...(medya elemanı olunca ... bazen keşke textil sektöründe olsaydı diorum ) bende incik cincik okurum BEBEĞİM dışındakileri gelen bebekli annelere yada anne adaylarına hediye :))) bu dergiler genellikle ürün reklamlarına bolca yer veriyor .. bu ay 2 ürün dikkatimi çekti burdada paylaşıyım istedim ...

birinci ürün ROCs 0-3 YAŞ yutulabilir diş macunu ... bebekler için diş macunu ilkkez duydum kullanmak şart mı bilene danışmakda fayda var ?? malum diş mağduru bi anne olunca bu konuda hassas olmam şart :((
 ikinci dikkatimi çeken ürün DALİN KOLAY TARAMA SPREYİ ..... Bunu görürgörmez aklıma çocukluğum geldi ... annecim benim incecik pırasa saçlarımı taramakda hiç sıkıntı yaşamıoken , sırma saçlı kardeşiminkileri taraması  bizim evde tam bi olaydı :)))))) komik anıllarımız var ama yazsam kardeşim bozulur :)))
Diş macunu : 15 tl                              sprey :10.90



2 yorum:

Newyork'tan dedi ki...

Ben kullanmistim oglanlarimda ara ara,yutunca zararli olmayanlardan ama yutturmamak lazim tabii:)

ikibocekbircicek dedi ki...

ewet açıklamalarındada yutulabilir yazıo :) kaç aydan sonra başlamıştınız ? dişleri yokken başlayın yazıo ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...