bebişin cinsiyetini öğrenir öğrenmez alıuşverişe başlayan ben ... 5. ayımda eminönüne gidip kapı süsleri mevlüt hediyeleri hallediverdim ..hallediverdim deyince pek bi kolay yapmışım gibi söledim :)))))))) birsürü şey beğendim .... Hepside okadar güzeldiki elemek bunun kararını vermek pek bi zor oldu aslında ...ama neyseki kızkardeş desteği sayesinde bu cici çerçevelerde karar kıldık.....keseler çerçevler emzikler.....aylarca biraraya gelmeyi bekleyen parçalar nihayet bu gece birlikteler :) bende baktım kumpirimiz uyuyo hemencik hevesim kaçmadan yazayım istedim :)
paylaşçak şey çoook ama maalesef yazcak zaman yoook :(
DIY etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
DIY etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
15 Temmuz 2011 Cuma
8 Haziran 2011 Çarşamba
beŞik mi sePet mi paRk yatak mı???
kuzuya hazırlıklarda en çok kafa yorduğum konulardan biride buydu ? bebeğin ilk 6 ayında yatak odasında kullanabileceğim yatak nasıl olmalı ?en çok beğendiklerim süslü süslü bambu sepetlerdi .. onlarda hem fiyat bakımından çok yüksek hemde daha çok kız bebek için uygun olması açısından vazgeçirdi:(
çevremdeki tecrübeli annelerden en çok önerilen pierre cardin in sepet modeli olunca ben bikaç ay boyunca bu modeli araştırdım. nette satışı görünsede stoklarda olmayınca gezmediğim yer kalmadı. sonra bigün şans eseri gittiğim bi mağazada pierre cardin bebek ürünleri satış görevlisi mağazaya anlaşma yapmak üzere gelmişti bende mağaza elemanına dert yandığımı görünce hemen devreye girip artık üretmediklerini onun yerine küçük boyuttaki sallanan park yatakların tercih edildiğini söledi.. Bu sefer park yatak araştırmaya başladım hatta bi modeli çok içime sindirdim hem fiyat bakımından hemde kullanım açısından çok uygundu ....kozyatağı azizbebede beğendiğim modeli almaya gittiğimizde modelin beğendiğim rengin olmaması sonucu diğer eksiklerimizi tamamlamak üzere gittiğimiz mothercarede gördüğüm masif beşiği çok araştırma yapmadan kimseye danışmadan bi anda almış bulunduk :) bi konuya okadar odaklan düşün taşın sonra hiç aklında olmayanı yap :))))neyse aldığımız beşik hem küçük hem sallanabiliyor hemde ağaç sağlıklı olması çok içime sindirdi ama maalesef içine dikilmiş uyku setleri çok sade ve hayalimdeki gibi olmayınca onları almayıp en baştan beğendiğim sepetlerin erkek versiyonuna çevirebileceğim az süslü erkeksi bi beşik elde etme çalışmlarım başladı :))))) biyandanda annemi sıkıştırmalarım ... şu kumaş olurmu böle cibinlik yapılırmı derken ......şansel kumaş alıp annemle becerikli yengeme yan korumalık yaptırdım ... üstünede mobilyacımıza ölçü verip pratik bi cibinlik çaktırdım:) cibinlik için tülüde diktirmek yerine englishome dan masörtüsü alıp incilerle süsledim :)tahta cibinliğe istediğim zaman çıkarılcak şekilde giydirdim veee tam içime sincek az süslü şehzade beşiğim ortaya çıktı... görenlerden aldığım yorumlar güzel ama inşallah kuzucum memnun kalır mışıl mışıl huzurlu tatlı tatlı uyur :)
çevremdeki tecrübeli annelerden en çok önerilen pierre cardin in sepet modeli olunca ben bikaç ay boyunca bu modeli araştırdım. nette satışı görünsede stoklarda olmayınca gezmediğim yer kalmadı. sonra bigün şans eseri gittiğim bi mağazada pierre cardin bebek ürünleri satış görevlisi mağazaya anlaşma yapmak üzere gelmişti bende mağaza elemanına dert yandığımı görünce hemen devreye girip artık üretmediklerini onun yerine küçük boyuttaki sallanan park yatakların tercih edildiğini söledi.. Bu sefer park yatak araştırmaya başladım hatta bi modeli çok içime sindirdim hem fiyat bakımından hemde kullanım açısından çok uygundu ....kozyatağı azizbebede beğendiğim modeli almaya gittiğimizde modelin beğendiğim rengin olmaması sonucu diğer eksiklerimizi tamamlamak üzere gittiğimiz mothercarede gördüğüm masif beşiği çok araştırma yapmadan kimseye danışmadan bi anda almış bulunduk :) bi konuya okadar odaklan düşün taşın sonra hiç aklında olmayanı yap :))))neyse aldığımız beşik hem küçük hem sallanabiliyor hemde ağaç sağlıklı olması çok içime sindirdi ama maalesef içine dikilmiş uyku setleri çok sade ve hayalimdeki gibi olmayınca onları almayıp en baştan beğendiğim sepetlerin erkek versiyonuna çevirebileceğim az süslü erkeksi bi beşik elde etme çalışmlarım başladı :))))) biyandanda annemi sıkıştırmalarım ... şu kumaş olurmu böle cibinlik yapılırmı derken ......şansel kumaş alıp annemle becerikli yengeme yan korumalık yaptırdım ... üstünede mobilyacımıza ölçü verip pratik bi cibinlik çaktırdım:) cibinlik için tülüde diktirmek yerine englishome dan masörtüsü alıp incilerle süsledim :)tahta cibinliğe istediğim zaman çıkarılcak şekilde giydirdim veee tam içime sincek az süslü şehzade beşiğim ortaya çıktı... görenlerden aldığım yorumlar güzel ama inşallah kuzucum memnun kalır mışıl mışıl huzurlu tatlı tatlı uyur :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)