20 Şubat 2012 Pazartesi

iyi haftalar :)


öhömm öhömmm :))) kırmıızı koltuktan bildiriyorum ......:(( 

                                         ***** **** 
 dekorasyon dergilerini incele bi alez almak için mobilya koltuk mağazası gez zaten zamanında beğenmeyerek aldığın kırmızı koltuktan memnuniyetsiz hallerin tavan yapsın :(((     neyse şimdilik maaile yaptığımız ekonomi referandumu sonucunda harcamalarımızı ertelior oturma odamızın değişiklik şansını başvurduğumuz evim şahane yarışmasına bırakıyorum :)))
               bu hafta bizim için çook güzel olsun istiyorum.. 

öncelikle diyette salış dönemini azönce yediğim çikolatayla noktalıor disipline geçiorum ... daha bol sebze daha az karbonhidrat :)))
                                 
                daha bol spor :)))daha çok kilo kaybı istiyorum

buarada selim beyler bizim yatağımızı terkedip kendi odasına geçiş yaptılar bunun devamı gelsin istiyorum :))) benim gecede 282725727271 kez olan iki oda arasındaki sefer sayımın 2 ye düşmesini istiyorum :))))

emekleme için çabalayan sürekliği atağa geçen ,ya geri geri giden yada poposunun üstünde azıcık ilerleyebilen kuzunun çabaları boşa çıkmasın istiyorum........
not : baştaki zencefilli limon kabuklu bitki çayını şiddetle tavsiye etmiyorum ....

6 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

ay çok tatlı yerim ben onu yaaa:)maşallah. kokulu öper misin lütfen yerime:) Bir de yarışmaya başvurman ne güzel, sonuçtan haberdar et bizi canım. Bol şans şimdiden. İnşallah sizin evi seçerler.Sevgiler...

New York'tan dedi ki...

Cok tatli bakislari masallah :)

zeyzey dedi ki...

uff pufidiğie bak sen.yumoş yumoş ne güzel kucaklanır o tombik kollar.maşallah emekliyor.Yeni mi başladı?
inşallah tüm planların gerçekleşir.Eğer spora vakit bulabiliyorsan ne mutlu sana.gitsin hain kilolar tez zamanda.

ikibocekbircicek dedi ki...

tşkr ederiz... inşallah :)

ikibocekbircicek dedi ki...

genelde çok baygın baykuş bizim ki ama :) sabah kalkıp soyununca pek bi neşelenio :D

ikibocekbircicek dedi ki...

yumoşluk hat safhada ek gıda olayını abarttık galiba :( henüz emekleme yok hafif popoda ilerleme :)
spora vakit yok ama bi salona yazılmak şart :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...