11 Kasım 2011 Cuma

nerde o eski bayramlar demiyenlerdenim .. eskidende güzeldi..şimdide ayrı güzel .. yaşananlar değişsede aynı heycanda devam bizim için... yine temizlikler,ciciler, baklavalar, misafirler, ziyaretler, ziyafetler,kilolar  :)
ütüle yerleştir sendromundan sonra arefeden düştük yollara ... rotamız ankara :) trafik yoğunda olsa bolu dağında sonbaharın renklri sarılar kırmızılar harikaydı ...ahhh bide foto mak. kaliteli olsa:(

 ankarada bayram ziyaretlerimizi yaptık... elleri  öptük baklavaları yedik bide araya dünyaya yeni gelen meleği görmeyi sıkıştırdık .. ( elif ablam benim halamın kızı ali murat adında 9 günlük bebişini ziyaret ettik fotolarını çektik kuzucumla ama nazar değmesin die koymuyoruz buralara ) ankaradan dönüşte herzamanki gibi düzceye ... ben hayatımda düzceye gitmediğim bir bayram hiç yaşamadım .. inşallah da yaşamam ... orda herzaman apayrı .. bütün kuzenler birarada ...düzcdende ayrılıp istabula ewimize kavuştuk bayram bitmeden
hemen hazırlanıp doru ananeye ... eee burdada halama kuzenlere kavuştuk . hasret giderdik bol bol:))

bu bayram fotolar ali keremden :P
yemekleri yedik .. karnımız çok şişti .. ali kerem bize spor yapmayı öğretti :)


ilk defa bu bayram etle haşır neşir oldum daha önce elimi sürerken bile fen aolan ben iş başa düşünce kayınvalideme yardım ettim ...eee alışmak şart etçil kocan olunca ...buda kocamın bana PEK anlamlı bayram hediyesi :)))) artık et yemekleri konusunda bahanem yok ..

2 yorum:

nohut oda dedi ki...

keremit hiç bize spor yaptırmadı kıskandık şimdi:)

ikibocekbircicek dedi ki...

eee siz fit olunca gerek duymamıştır :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...