14 Kasım 2011 Pazartesi

eskiii BİR DIY :)

Bunu belki fikir olur diye paylaşmak istedim.. taaa bebiş hazırlıklarından kalma .. dıy deyince çikolataları kendiim yaptım sanmayın :) basit bişi ama ekonomi açısından baya etkili :))) bebişi hastanede ewde ziyarete gelenlere bebekli çikolata ikram etmek isteyenler şöle bi araştırırlarsa o çikolatalrın fiyatlarının çok yüksek ve bebeklerin ağırlığından dolayı sade olanlara göre çok az sayıda girdiğini farketçektirler ... 
ama sade ambalajlı çikolatalrın mavi yada pembesi piyasada mevcut (ben yeşilini bulabildim )bunların üstündeki bebeklerde eminönünde malum sokaktan :))) onları organze kurdelayla birlikte silikon tabancasıyla üzerlerine monte ettim ..bu kadar ... düşçek die korkmayın ambalajı yırtmadan sıkı sıkı orda kalıolar :)))
not: aynı bebekleri şerbet bardakları içinde kullandım ...
 çikolataların resimlerine bakarken farkettimde uğur böcüğüm ne kadarda büyümüş :)))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tür şeyler pahalı, evde yapmakda güzel hemde eğlenceli, yanlız çikolataları nerden bulabiliriz ?, pastanelerde varmı bunlardan..

Fido dedi ki...

ayy maşallah ne güzel bir bebek bu!!uğurböcekli kıyafetini yerim ya ben onun!! :)

ikibocekbircicek dedi ki...

çikolatalar bütün pastanelerde var :)
fidoland; tşkr ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...