27 Şubat 2013 Çarşamba

20.ayı bitirirken ....

epey oldu kuzumdan bahsetmeyeli halbuki günler hıpızlı geçip gidiyor.... 

bana siz şöle yapmış mıydınız ,şöle olmuş muydu dediklerinde afallayıp kalıyor sanki yıllar öncesinden bahsediyorlarmış gibi tökezliyorum .. unutuyorum maalesef :(((

unutacamda.... halbuki neler değişti minik kuzumda
bitürlü kıyamadığım sırma saçlarını :p aniden en yakın berbere gidip babakucağında kestirdik ...çok şükür korktuğumuz gibi geçmedi o anlar.. azcık dökülsede inciler ....
20 ay bitiyor diyorum belki az oturmak gibi bir faaliyeti de olduğunu farkeder diye umuyorum ama maalesef sadece akşam babaya kavuştuğunda hasret giderme saniyeleri oluyor :((( 
bide abur cubur seanslarında

        tete rüşveti öğrendi ben öğrenemedim :(((( buğünlerde çilekli süt müptelası.... asabi günlerde mutluluk içeceği
       en sevdiği oyuncağı heleki mikrofon elinden düşürmüyo :))) kimseyle paylaşmıyo .. hoş çöpü olsa kıymetli :(
tüylü şeylerden hoşlanmıyo ,şeker bile olsa :))))))))
kuzenlerle pek yakıııın ..... özellikle dişleri :((( ya sarılıp ısırıyo yada parmaklar gözlere kayıyo
oyuncak arabaları sabitken inmek bilmiyo jetonu atınca hoşlanmıyo ... atlı karıncaya anne eğlensin diye katlanıyo
şoför anneyse arkada gıkı çıkmıyo baba direksiyondaysa anne kucağında yolculuk için çıldırıyo
sahil gezmelerinde hayal ettiğimiz elele gezmeyi pek sevmiyo ya başıboş geziyo yada baba omuzlarında :)))
getir dediğimizde getiriyo götür dediğimizi götürüyo, sürekli gülüyo,
şımarıyo,hertür müzik de dans ediyo, 
eğer anne meşgulse çalan telefonu bulup hemen anneye yetiştiriyo ,oyuncaklarını toplamakdan hoşlanmıyo ,
eve girergirmez montu çıkarıyo ,
kendi kahvaltısını kendi yapmaya çalışıyo,gün içerisinde sürekli emiyo ,:((hatta gecede 2 kez emiyo
suya avva diyo :( henüz düzgün bir kelime yakalayamadık :(
çoook nadir anneye sarılıyo öpüyo :))))))

işte böle şimdilik ......sevgiler 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

maşşallah sizeeee;)

Şebnem Kayaol dedi ki...

Merhaba çok resimler:)
Hayat onlar la daha da anlamlı oluyor değil mi:)
Bende bir ikiz annesi olarak anneliğin yüce duygu olduğunu düşünüyorum :)

Takipçinizim :)

Bana da beklerim:)

www.alisverismakyaj.blogspot.com

Cansın Ekşi dedi ki...

Kuzuşa bayıldım!

Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim!

http://visnetadindaa.blogspot.com

sagopa kajmer dedi ki...

çiçekli elbise modelleri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...