13 Ocak 2013 Pazar

DeNemE 1...........

        Ahmet selim şöle uyumuyo yok böle uyandı serzenişlerime artık dayanamadı kimse ....  
        hem biz kesintisiz uyuyalım hem komşular gece hastalandı mı diye merak etmesinler:P  (komşularım saolsunlar sabahında çalıp kapıyı hal hatır sorar oldular acaba artık sustursanızda rahat uyusak mı diolar bilemedim  :))) DİYE cuma gecesi annemlerde bırakma meyili gösterdim baktım kuralcı kardeş de onaylıyo anladım çok doğru bi karar :)


          nasılsa gündüz saatlerce bizi görmeden durabiliodu.. gecede kalabilirdi diye düşündüm ... 
          ayrılık vakti geldiğinde çook fena oldum duygusala bağladım :))))  baktım vazgeçicem hemen silkelenip arkamı dönüp kaçtım :))))
          ilk bi saat nasılsa durmaz ararlar diye pijamalarımı bile giymeden keyif yaptım ... ama paşacık tetesi onu yıkayınca keyfe gelmiş oynamış yorulmuş bi güzel uykuya dalmış.... msjla raporları alınca bizde yatma vakti geldi deyip yattık... 

hergece hemen uyumam lazım şimdi uyancak paniği bu seferde çağırabilirler paniğine dönüştü.. döndüm durdum  :(( 
tam da bekledğim gibi saat 3.00 de tam dalmışken çalan tell sesiyle fırladım ... karıncayı dürtükledim :))) 
demez mi bende geliyim mi diye :))))))))))

yook yook dedim :)))baktım dünden razı tek gitmeme :)))

gece bi başıma değil dışarı çıkmaya balkona bile çıkmaya tırsan ben atladım arabaya doğru annemlere :))zaten balkonda bütün aile beni bekliodu :)))

halbuki ne hayallerim vardı ..itiraf ediyorum  herhafta bi akşam yatıya ananeye gidilecek hatta belki abartıp bu yaz tatilde bizimle gelmek istemeyecekti :((( 

neyse en azından 2 mahalle ötedeki annemde yatıya kalmış oldum :)))
                                         herkese iyi haftalar
                        hımm bide yaza daha çok var ama di mi ???

7 yorum:

zeyzey dedi ki...

yaramaz ördek.:) niye uyumuyorsun öyle sen.Annaciğine birazcık yardımcı ol.Ya kuzucuk özlemişim bu sarı ördeği.Gerçi aynı bizim kıza benziyor ki.:)

nohut oda dedi ki...

ama daha küçük annesi diyeceğim olmayacak :)valla mahir kaldı gecenlerde hiç de aramadılar hatta ertesi gün babası korkarak gitti almaya gelmiyecek diye,nazire yapmış olmayayım şimdi ama:)

Sevgi dedi ki...

oy surata bak.. çok güzel ya..

ikibocekbircicek dedi ki...

Zeyzey; turşudannsonra en çekilir isim oldu. Ördek :)))) Asya'nın erkek versiyonu ;))))

Gülcan 6 ay içinde 2.denemeyi yapıcam ... O zaman olur dimi ;))

ikibocekbircicek dedi ki...

Sevgi: Tşkr ederiz hoşgeldiniz

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

maaşallah yaa:)

Eyüp Yiğit dedi ki...

Ne kadar masumlar:)Surata bak ya:)Bu zamanlar da acayip pozlar veriyorlar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...