27 Ocak 2013 Pazar

bir melek, bir kahvaltı, bir bolu,bir düzce

     ezelden beridir huyumuzdur kardeşimle kafamızın estiği gibi otobus yolculukları kuzen ziyaretleri...
ama evlenip çoluk çocuğa karışınca bunlar unutuldu gitti .. ta ki geçen haftasonuna kadar ...

nasıl oldu nerden vardık bu karara hiç hatırlamıyorum asıl amacımız aileye yeni katılan eymen le tanışmakken(düzce) boluda buluverdik kendimizi .. inmemize yakın şöle bi cümle kurduğumu hatırlıyorum ''19 aylık kuzuyla bu kış kıyamette otobusle boluya gitmek mantıklı değil'''
kardeşim bi kahkaha atıp artık çok geç terminaldeyiz dedi :))))
 neyse ki yolculuk korktuğumuz gibi geçmedi .. kuzucum beni yanılttı .. önce biraz uyudu ,,, biraz öndekilere takıldı ...
tete kucağında tv seyretti ...sonuç olarak guzel bi yolculuktu :)))
boluya vardığımızda elif ablam bizi şoke etti
bu güzelliği bizim için hazırlamıştı ... hıpızlı silip süpürüp yığıldık .. sanki istbulda birarada değilmiş gibi de eski günleri yad edip sabahladık :(((
sabah erkenden de düzceye doğru yola çıkıp saliha ablamda bizi bekleyen diğer kuzenlerle  buluştuk..
arzuşumuz eksikti :(( hep aklımızdaydı ama emir az buyusun inş sahalardaki yerine geri döncek...
asıl amacımıza ulaşıp bu minik prensle tanıştık.......(kocaman maaşallah )
bu güzel masada ağırlanıp .... paçanganın cevizli gözlemenin tadını damağımıza alıp istbula doğru yola çıktık .....

bu haftsonuda bi daha ki postta....

iyi haftalar 

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhhh sefanız olsun valla:) emir beni eve bagladı.minik kuzum azıcık daha büyüsün yaza kacırmam inş. böle toplantıları:=)aRzUŞŞŞ

biricik huzur dedi ki...

Merhabalar:)
iyi ki gitmişim denilecek bir gezi olmuş fotograf karelerinden de anlaşıldığı üzere... maklube de pek güzel görünüyo. kuzucuunuz da çok şekeymiş Allah bağışlasın maşallah:)
sevgiler..

www.entelkedi.com dedi ki...

bizim de eşimle en seviğimiz şeydir kafamız estiğinde bir yerlere gitmek.. tadı başka oluyor gerçekten:)

New York'tan dedi ki...

Ne guzelolmus,imrendim darisi bana olsun insallah :)

ikibocekbircicek dedi ki...

baharda birlikteyiz inş. arzuş ...

biricik huzur : teşekkr ederiz.. aynen öle oldu ..
hoşgeldiniz yine bekleriz yorumlarınızı :)))

entel kedi: ne güzel ...ani planlar acaip zevkli ... hoşgeldiniz

newyorktan : aminnnnnnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...