16 Ağustos 2012 Perşembe

iftarlara devam

                                 bu ramazan misafirler dışında pek bişi yapamadım maalesef ....:( halbuki ne planlarla girmiştim bu aya :( seneye inşallah....
                                                *** ***
iftar davetleriYLE evliliğimin ilk yılındaki sayıyı yakalayamasam da (cahil cesareti) bu sene de benim için kayınvalidemlerin görümcemlerle birlikte 4 geceliğine gelişiyle farklı bi deneyim olmuş oldu :))) sahurdada misafir ağırlayabildiğimi gördüm :P kuzu saolsun annesine destekden midir bilinmez gece şimdi ki sıklıkta uyanmadı :)

onların gidişiyle davetleri kaldığım yerden devraldım.... ilk misafirlerim üniden arkadaşlarım ve eşleriydi :)çook eğlenceli bir gece oldu ... aynı vizeleri finalleri paylaştığın arkadaşını karnı burnunda görmek de ayrı bi hoşluktu ...doğal olarak konuda bütün akşam eski anılar yerine bebişler oldu :)))

bu da geceyi özetleyen karemiz :)
bosnakım oğluşumun tetası da o gece şimdiki sözlüsü bayram sonu nişanlısı olan volkanıyla geldi :)))çocuksever volkanı selim paşa pek sevdi ama tetasındanda gözlerini alamadı :)))


menümüz: mercimek çorbası, biber dolması, yoğurtlu biber (macır sofralarının olmazsa olmazı)şiştavuk ,pilav ,fırında patates, boşnak böreği(kabaklı kaymaklı )(şiddetle tavsiye edilir, yapmayı denemeyin bulun bi boşnak yaptırın :) incirli cevizli tatlı :)
KAHVE  ARDINDAN ÇAY KEYFİ :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...