12 Mart 2012 Pazartesi

düzce gezmesi ( arzuşum sen bakma )

düzceye varırvarmaz ananemi görüp tete, selim ve ben yollara düşüp kadriye ablanın gününe doğru yol aldık...(kadriye abla kuzenimin görümcesi böle tanımlamalarda uzak düşsede aslında çok yakınız :) menüsü tam ağzıma layıktı diebilirim ... gecenin favorisi çok net çıkmasada nutellalı hoşbeşli kurabiye ve mantarlı börekti
fotolaar maalesef selim beyin huysuzluğundan sebep rahat rahat karelenemedi ..yoksa  masa süperdi (menü : ıspanaklı börek, patates salata, mantarlı börek,incirli pasta , fellah köfte, nutellalı kurabiye) muhabbet daha bi şahaneydi bütün akşam marifetli zevkli hanımlarla olunca denemek için yeni tarifler havada uçuştu,

yeme faslı bitip masadan kalkınca hindistandan ithal şallar,takılar satışa çıktı.( çok pişman oldum satmak için bişiler götürmediğime :)))bide nie karelemediysem :((( gerçi uyumamak için direnen sürekli mızıldayan selimden nereye :((
eskidende yıllardır yaptıkları  günü duyar heveslenirdim ama görmem daha kötü etti :(( ... tupperware günü , iskender günü de yapıolar :((( fatihe düzceden iş başvurularında bulunmaya başlasam mı çaktırmadan :))))

diğer sabah mis kokular , sobanın sımsıcak ateşiyle  bol kahkahalı kahvaltımızı ettik ... bitek arzuşumuz eksikti :(
bunlar köy kahvaltısının olmazsa olmazı ....yağlı salçalı baharatlı kuzinede ekmek :))
kahvaltı sonrası cennetten henüz geleli 5 gün olmuş minik kuzenimizi görmeye gittik :)
                        maaşallah barekallah demeyi unutmayalım :)
dayım benden 6 yaş büyük olunca kuzenimde böle minik oluyo tabi :))) ama işin garibi bu ilk değil :))biri 12 diğeri 11 yaşındaki abiden sonra zeynep :)))
buda annemlerin doğup büyüdüğü bizim bütün yaz çocukluğumuzun geçtiği ananemlerin evi...:(((((depremden sonra kullanılmayan kat ve balkonu :(((
not: nutellalı kurabiye tarifni kadriye abladan aldımda geldim en kısa zamanda deneyip yayınlıcam :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Canım ne güzel bir post bu. Biliyor musun benim babam da annem de Düzceli. Hatta anneannemler, babaannemler tüm sülale ordaydı. Tabii rahmetli oldular. Bir tek büyük halam ve amcam Düzcede onların çocukları v.s. Babamın kabristanı bile Düzcededir. Çok ama çoook severim oraları. hele ki o tereyağlı, üzerine kırmızı tooz biber ve tuz serpilmiş sıcacıkk o köy ekmeğinin lezzeti hiçbir yerde yoktur bunu biliyorum çünkü:)

Adsız dedi ki...

bu kadar güzel geçtiğini hiç aktatmadın sayın çiçekçiğim, bilseydim trene atlar gelirdim yaf!! :) postu görünce üzüldüm açıkçası :(

ikibocekbircicek dedi ki...

biliorum papişçim zaten tevafuken ben farkettim ... arzu arada bahsediodu hülya ablam cundada taşkahve falan die ,,,ben dedim acaba hülya abla olmasın :) sonra kadriye teyze, teyzem (müzeyyen),saadet teyze(halan) bana geldiklerinde onayladık :) sami amcayıda babamdan bilirim çok sever .. hatta zaman zaman onun özlü sözlerini kullanır anar ... ALLAH rahmet eylesin

ayıpsın bahara senle ordayız ...ama gün için söz veremem :)

Adsız dedi ki...

feyzoosss en cok kızarmıs toz biberli koy emegine dayanamıom ki annem de evde yapıp getirmisti allahtan:)) ama orda olmayı cok isterdim. cok güzel görünüo hersey.bi daha ki gidisinize ben de atlar gelirim inş.:)gerci gitmis kadar oldum ne de güzel anlatmıssın..sayende minik zeynepide gördim maasallahh:) anneme benzetiolarmıs asırı merak ediodum:) ---arzussss---

New York'tan dedi ki...

Ne guzel bir gun olmus, akrabalar, leziz yiyecekler.. daha ne olsun :)

ikibocekbircicek dedi ki...

gideriz gideriz bahara inşallah selim paşa yürümeye başlar. senin yürüyüşe ihtiyacın olur salınırız köyde bol bol ..:)))
zeynep cidden küçük müzeyyen ... bi görsen kibarcık ağzı burnu .. çok tatlı aklımdan çıkmıo :(

:) cidden çok şükür Rabbim ayırmasın :) tşkrler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...