14 Ağustos 2011 Pazar

olduda bitti MAAŞALLAH.......

ALLAH a şükürler olsunki bu cümleyi kurabiliorum .. bian hiç olduda bitti maaşallah diyemicez sansamda çok şükür atlattık:)
biz selim doğmadan önce çewremizdeki deneyimli erkek annelerinin tavsiyeleri üzerine sünnetini erkenden yaptırmaya karar vermiştik .ama drumuz 2 ay erteleyin deyince bu zamana kadar sarktı. 2. ayını doldururdoldurmazda başladık dr araştırmaya çecuk cerrahımı genel cerrah mı ürolog mu derken meğer psikolog olması şartını es geçmişiz :) ALLAH tan seçtiğimiz dr ürolog olmasına rağmen yaşadığı tecrübeler sayesinde bizi okadar   rahatlattıki yoksa eksen kayması yaşayan ağzım burnum dökülen incilerim toparlanamıcaktı .....
2 gece boyunca yattım kalktım bu olayı nasıl atlatçaz die düşündüm durdum ... ama kuzum benden dirayetli çıktı bi operasyon sırasında ağladı sonrasında uyudu uyandı normale döndü ..şimdilik herşey çok güzel.buarada oğlumun kirveside oldum :)
kuzuya sünnet kıyafeti alıp gezdiremedik fotolar çektiremedik ama ilerde inşallah :D

ALLAH kuzumuzun bundan sonraki yaşamındada sünneti seniyelere önem vererek yaşamasını nasip etsin inşallah... amin

4 yorum:

İKİ MELEK dedi ki...

hayırlı olsunnn maşallah maşallah inş. bizde öyle yapmayı düşünüyoruz nasip..

ikibocekbircicek dedi ki...

çok şükür .. okadar rahat atlatıkki öncesinde yaptığım panikten sonra hala inanamıyorum :) melekler sağlıklı sıhhatli gelsinlerde inşallah yaptırıverirsiniz ...

Adsız dedi ki...

CANIM MERHABALAR....UGRAYIP GECMIS OLSUN DEDIGIN ..HATIRIM SORDUGUN ICIN TESEKKUREDERIM...COK SUKUR DAHA IYIYIM....FAZLA OTURMUYORUM.O ZAMAN DAHADA AĞRIYOR...

ELLERINE SAGLIK..YINE NEFIS..

OGLUSA HAYIRLI OLSUN.DARISI AHMETIMIZ BASINA...

ZEYNEP-MARIFET ELLERIMIZDE

ikibocekbircicek dedi ki...

amin inş sizin ahmetinizde acısız korkusuz atlatıverir inş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...