23 Ağustos 2011 Salı

Ali KEREM halada İFTARDA

aselimde hazırlıklardan anlamış olsaki pek bi neşeliydi :)
 
kavuşuncada mutluluktan tutamadı gözyaşlarını :P
ramazan geldi geçio hiç bişi anlamadım bu ramazandan oruçsuz davetsiz sultanahmetsiz sahursuz ...pek bi yavan oldu bu ramazan ...





bitürlü uygun günü tutturamadığım daveti sonunda dün akşam yaptık... çokda iii oldu ..huzurlu mutlu sağlıklı bütün aile birarada birlikte olmak çok güzel isyan etmeye hayıflanmaya yeltenen kafama şükür etmem için birsürü neden.... beni selimle hazırlıklar tedirgin etsede herşey çok kolay haloluverdi ... en zoruda menüyü belirlemek oldu açıkçası ....
 menü belirlenince hazırlıklarda pek bi kolay pek bi zevkliydi:)
menümüz:sucuklu tarhana 
                 hasanpaşa köfte 
                  pilav
                 macır dolması
                 kırmızı biber salatası
                 salata
                 meyve soslu yaz tatlısı


bunları yedikten sonra yenilen pehlivan güreşe doymaz misali ali keremin koca dayıyla güreşleri
pabucu bitürlü dama atılamayan atılamıyacak ilk gözağrımız alikerem pehlivan :)


                               ve koca dayıyı halt eder:p
ve mutlu sonn :)

3 yorum:

İKİ MELEK dedi ki...

ben haalaa sorumacevap alamadım :) çiğdem bacının nesi oluyorsunuz kardeş.. yemekler harike ellerine sağlık.

ikibocekbircicek dedi ki...

aaa ben sorunuzu şimdi gördüm .... bende dünakşam öğrendim çiğdem benim yengem olur .... sizde gülcanın arkadaşıymışsınız .. dünakşam laf lafı açınca öğrendim :D
buarada tşkr....

İKİ MELEK dedi ki...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...