30 Haziran 2013 Pazar

Bu blog kapandı efenimmmm

Aman yanlış anlaşılmasın seyrekde uğrasam 
buralara kapatmaya hiç niyetim yok blogumu Hayatımdaki Güzellikleri paylaşmak kayıt altına almak çok zevkli .... Şimdi olduğu gibi ... :))) 


Hala aynaya baktığımda inanamadığım gibi buraya bunları yazdığımada inanamıyorum... Ama sonunda şeytanın bacağını kırdım ....yıllardır hayal ettim durdum kimi zaman çok yaklaşmışken şimdi en önemli destekçilerim eşimle kardeşim (benden önce kapandı)engel olmuşlardı ...

Bundan yaklaşık bi hafta önce kızkardeşime evlilik yıldönümünde eşime  sürpriz yapıp kapansam mı dedim ... Kardeşim hemen gerekli desteği cesareti verip iyice düşünmem için kimseyle paylaşmadan bekledi... Bikaçgün boyunca ara ara anlamsız düşünceler gelip ağlatsada vazgeçmemek için bol ol dua ettim... çünkü bu kadar yaklaşmışken ya olacaktı yada bidaha bu dosyayı kapatacaktım 
Çarşamba akşamı kardeşimle iş çıkışı buluşup bi eşarp tunik ve pantolon etek alışverişi yapıp gerekli hazırlıkları yaptık Perşembe akşamı evliliğimizin 5.yıla ulaşması bahanesiyle yemeğe gitmek için hazırlanırken çaktırmadan salona gidip orda başörtüsünü taktım ... (Bu olay yaklaşık 45 dk aldı ) kapıdan çıktığımda beni gören eşim hayretler içindeydi ..çok mutlu olduğunu hayırlısı olmasını söylesede kendimi çok kötü hissedip geri dönmeye kalkıştım ...ama Allah ondan da razı olsun ki bana çok güzel olduğumu hissettirip cesaretlendirdi....apartmanın kapısından çıkıp arabaya binmeden önce üst katta oturan çok sevdiğim bi ablaya cama çıkmasını istedim beni görüp sevinmesi kızlarını çağırması onların sevinç tezahüratları beni o kadar mutlu etti ki bütün kaygıları üstümden atıp arabaya atladığım gibi yemeğe gittik... Gece boyunca  yamuk yumuk uçuşan eşarp sürekli kayan bone boğazıma yapışan bodyle   boğuşsam da içimdeki eksik kalan huzur yerinde ve benleydi ve gerçekten çok mutluydum ....                     27 Haziran artık benim için iki kat daha önemli .....

Şimdi tam 3 gün oldu ... eve kapanmadan geziyorum .belki yaz ayı münasebetiyle çok zorlansamda zahmetin çok olduğu bu konuda rahmetinde bol olacağına eminim .. Ara ara boynumu başörtüyü sökerkende bulsam bi an affallayıp toparlanıyorumm:))) artık nede olsa vazgeçmek yok :)))) biara düşünmedim değil ama saolsun biricik kardeşim annem ve elif ablam  bana öle bir kına organize etmişler  ki (iki cümleyle geçiştirilemicek cinsten ) nasıl vazgeçeyim :))

Evet biliyorum lafı çooooook uzattım ama buraya kadar okuyup sabrettiğinize göre bana bol bol dua edeceğinize eminim.... Beklediğim olumsuz yorumlar karşısında hiçde etkilenmem diye düşünsemde maalesef sinirlerime yenik düştüğüm anlar oldu ... En sevindiğim yanıda fikrine ahlakına medeniliğine eğitimine terbiyesine  zevkine hiçbirşeyine güvenmediğim insanlardan gelmiş olması :))) evet yakıştırmayanlar mutlaka olacak onlara sonsuz saygım var ama duymaya tahammülüm yok ...güzel yorumlarınızı dualarınızı bekliyorum ... 

Not : buarada kuzum durumu çabuk kabullendi sanırım günde beşvakit beni öle gördüğünden 
Buarada 2 halacım sanırım ilk burdan öğreneceksin (nede olsa sıkıtakipçimsin) senin çok dua ettiğini biliyorum 
Not 2: gecenin bu saati bunları yazmaya çalışırken zeroşum kapıdan uğrayıp sevincimi paylaşıp eşarbımı bıraktı gitti.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun canım çok sevindim..

assortiek dedi ki...

çok sevindim,darısı başıma:)

Saadet-i Müstesna dedi ki...

ayyy çokk sevindimm... :) Hayırlı mübarek olsunn.. O huzur öyle güzel bir şey ki, ben 14 yaşımda başörtü örtmüş olduğum halde keşke daha da önce örtünmüş olsaydım dedirtmişti. :) Olumsuz yorumlara hiç aldırma. Bu alışma sürecinde dışarı çıktığında sanki herkes sana bakıyormuş gibi olabilir insan bi çekiniyor ama bunların vesveseden başka bişey olmadığının bilincinde ol inşallah :)

Unknown dedi ki...

okurken çok heyecanlandım Rabbim hayırlı etsin inşallah . Emin ol pişman olmucaksın hatta hayata başka bir pencereden bakmaya başlıcaksın

ack dedi ki...

Allah mübarek etsin :)

Ahmet Cihat

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun....Bu çok sevindirici bir haber:)
Başkalarının değil önemli olan senin içi sesin :)
Sen büyük bir adım atmışsın zaten:)

...hayal... dedi ki...

ayyy nasıl mutlu oldum anlatamam :)Allah cc testtürümüze hakkını vermeyi nasip etsin , çoook tebrik ederim gerçekten kolay bir iş değil.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun cok sevindim.Allah daim etsin insallah...4 bucuk aylık hamile biri olarak gözlerim doldu cok duygulandım ve mutlu oldum...

Kuzununannesi dedi ki...

oh oh super cok sevındımmmmmmmm :Ç)

Zeynebzen dedi ki...

Tebessüm ederek okudum postunuzu, ne de güzel ifade etmişsiniz duygularınızı. Sizi tanımıyorum, blogunuza da tevafuken rastladım. Üzerinden 2 yıl geçmiş olsa da yorum yazmak istedim nedense. Belli ki yüzünüz kadar kalbiniz de çok güzel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...