20 Nisan 2013 Cumartesi

bahar

hiç bu kadar uzak kalmamıştım buralardan halbuki hiç bi bahanemde yoook :(((

ama iyi oldu ayrılık yazdığımda okunmuyor nasılsa diye geçiriyodum içimden... beni buralarda göremeyenlerden nerelerdesin msjları alınca hoşumada gitmedi değil :))) neyse sıkı bi dönüş olmasa da buralardayım yeniden :)))
çok şey birikti paylaşıcak ama ben sondan başlamak istedim :) 

baharla birlikte değişiklik arar oldum kii baharda gelmedi ya.. neyse
 ben şimdilik baharı mutfağıma taşıdım ufacık bir değişiklikle :))
mutfağımın çeyiz hazırlıklarındayken kırmızı gri (2009 yılı modası) hayal ederken annemin mutfak örtülerimi sarı bir kumaşa sardırması arzuşun yeşil kattle hediyesi yeşile kaydırdı beni ...iyi ki de öle olmuş hiiiiiç sıkılmadım hatta doyamıom :))

oyuzden perde değişikliğine giderkende farklı birenge dönüşü hiç düşünmedim 
öncsinde sarı beyaz ip tülü üstüste diktirerek kullanıyordum 

 bizim için tehlikeli olmasa hala kullanırdım 

ama şiddetli uyarılarda bulunan tanıdıklar haklı çıktılar kuzu büyüyüp hareketlendikçe tehlike had safhaya ulaştı ...bide üstüne sinir bozucu güneş ışınları..
araştırdım bikaç gün aynı model çiçek desenlerden bööö gelip çiçek fikrinden soğuduğum bi anda  bu kumaşa rastladım.. hemen karar verip siparişi verdim 

halımla da uydu... buarada bu halının en güzel özelliği ışıklar kapandığında beyaz olan kısımlar florasan etkili olması (kadköyde kapanan bi mağazadan almıştık handy rugs diye bi marka bidaha hiç rastlamadım )
avize biraz karman çorman olması münasebetiyle sırıtsa da renkten kurtatıp idare eder :))hiç sevmediğim dantel örtüm de pek kıymete bindi ... annemde bu duruma sevinecek ...

 buarada eşimden başka gören olmadığı için yorumları merak ediyorum .....

 herkese bol güneşli bol çiçekli  bi haftasonu dilerim sevgiler 


14 yorum:

Adsız dedi ki...

An impressive share! I've just forwarded this onto a coworker who had been doing a little research on this. And he actually ordered me breakfast because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending time to talk about this matter here on your website.

Visit my page :: excellent golden retriever dog pictures material

Saadet-i Müstesna dedi ki...

evet yaa uzun zamandır görünmüyordun. Postunu görünce sevindim. :)
Mutfağın çok şirin görünüyor.
Ben mutfakta kırmızıcılardanım :)

Adsız dedi ki...

Good article. I am experiencing some of these issues as well.
.

Also visit my website; Full Report

Adsız dedi ki...

I usually do not drop a ton of responses, but after reading a
few of the responses on "bahar". I actually do have a
couple of questions for you if it's okay. Is it just me or does it appear like a few of these remarks look like they are left by brain dead people? :-P And, if you are posting on additional social sites, I would like to keep up with everything new you have to post. Would you post a list of the complete urls of your social community pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

Feel free to surf to my weblog: discover more here

Adsız dedi ki...

Highly energetic blog, I enjoyed that bit.
Will there be a part 2?

My blog ... continue reading

Adsız dedi ki...

Hi, I do believe this is an excellent site. I stumbledupon it ;) I may return yet
again since I book-marked it. Money and freedom is the best way
to change, may you be rich and continue to guide others.



Check out my web-site: Golden Retriever Puppies

Adsız dedi ki...

Everyone loves it when folks get together and share ideas. Great
website, stick with it!

Look at my weblog Helpful Resources

Adsız dedi ki...

I read this article fully concerning the difference of hottest and preceding technologies, it's amazing article.

Also visit my web-site ... Awesome miniature goldendoodles Details

Adsız dedi ki...

It's an amazing paragraph designed for all the online viewers; they will take advantage from it I am sure.

Here is my web-site ... check my site

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

bahar gibi olmuş mutfağın..güle güle kullan..

ikibocekbircicek dedi ki...

Saolasın

pasta köşesi dedi ki...

çok tatlı canım hepsi ben bayıldım dekorasyon fikirlerine tam baharlık dediğin gibi renkler çok tatlıııı :)

Adsız dedi ki...

With havin so much written content do you ever run into any problems
of plagorism or copyright infringement? My website has a lot
of exclusive content I've either created myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my agreement. Do you know any ways to help protect against content from being ripped off? I'd genuinely appreciate it.


My blog; Golden Lab Retriever

böcek dedi ki...

Çok yetenekli birisiniz, el emeğinizi bloğunuzda paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben de zamanımı iyi değerlendirmek adına evde ufak tefek düzenlemeler yaparak geçiriyorum, yazılarını severek okuyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...