25 Haziran 2012 Pazartesi

tatil. böl-3 (ölü deniz)

cumartesi ana oğul annemlerin peşine takılıp ikinci tatilimize çıkıcaz ama ben hala ilk tatilin postlarını yazamadım :(( 

        havalar çoook sıcak selim huzursuz.. günde 3 defa yıkanıyor su kuşu oldum yavrucum :)) buarada en güzeli de artık bi başına annesine doğru 3 adım atıo olması:)))) eşimle ikimiz bu durumun sevincini abartıp çok bi yaysakda görenler GÖRMEMİŞİN OĞLU ADIM ATMIŞ.......durumlarında 
FACE DE durumu '  ağzım kulaklarımda :))) tırtılım uçuoo :) 3 adımla çıktı yola' die paylaşınca kardeşim ne sandıysa görünce bu mudur dedi...:)))
     neyse konumuzdan çok sapmadan tatilimizin son adımını paylaşıvereyim :))saklıkente kadar gitmişken sevgili grup arkadaşlarımızın teklifi üzerine fethiye ölüdenize gitmeye karar verdik.. iyi kide gitmişiz ... 

     tatil köyünden çıkmadan kalıcağımız oteli çok da incelemeden beklentisiz rezervasyonumuzu yaptırmıştık.... o kalabalıktan sonra otelde bizden başka müşteri olmadığından felaket dinlendik .... 

görünen taş evler otelin odaları:) odaların en güzel yanı yeni yapılan banyoları ilk bizim kullanıyo olmamızdı :) 
    OTELE varırvarmaz sakinliğin ,manzaranın, salıncağın, muhabbetin tadını çıkardık yengecumla :))) alikeremde boş durmadı havuzda surf keyfi yaptı :P
akşam olunca da hazırlanıp kendimizi fethiye sahiline attık :) yemek yiyip otele geri döndük... sabah plajın  tadını çıkaran ilk biz olmak için 7 için sözleştik:)
plaja 8.30dan önce almak istemeyen görevliyle yaşadığımız sıkıntıdan sonra ölüdenize kavuştuk :)
 2 kızanı kıyıda bırakıp 4 ergin denize daldık ....deniz felaket güzeldi kıyıda kum hiç yoktu ama kayalık da değildi ....küçük küçük taşlar vardı.. 

biz eğlenirken oyunu ilk bozan kıyıdan bizim yanımıza gelmeye çalışan selim bey oldu ..... alikerem abilik yapıp hernekadar yakasına yapışsada biyerden sonra tutamadı :))) o kare gerçekten görülmeye değerdi :))))))

bize doğru gelmeye çalışan selimi yakalamak için kıyıya giden dayusu hemen bu fotoyu karelemiş:) bu kareden sonra minik caretta oldu kuzu :)))
bu da ahmet selimin abisini dinlemeyip gidince endişeli bakışları :)))
                                          **** **** ****  
tatilimiz bitti derken dönüş yolunda bileciğe uğramamız benim için ayrı bir keyif oldu :)) edebaliye abimlerle gitmek hep hayalimdi ama maalesef edebali tadilatta olunca ancak alttaki camiyi görme fırsatı bulabildiler ...bilecikte görülebilcek pek biyer olmadığından hızlıca porland a geçtik :))) burda yaklaşık 2 saat zaman harcayarak ramazan ve hediye için bolca alışveriş yaptık :)
     sonra doğru istabula :)))
not: porland fabrika satış mağazasının dışında yanında outlet çadırı bulunmakta ... orada uygun fiyata birçok ürünü bulmak mümkün..

3 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

Maaşallah yaaa siz tatilin dibine vurmuşsunuz :) şimdi sıra nerde :)

servis dedi ki...

http://cicekderyasi.blogspot.com/2010/10/arada-ki-resimler.html

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

masallah sıze harıka bır tatıl olmus ama fotolar daha buyuk olsa olmazmıydı :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...