23 Mayıs 2012 Çarşamba

poğça ayak :)

poğça ayaklım doğmadan önce özene bezene aldığım ayakkabıları hiç giyemedi.. sonradan aldıklarımı da maalesef 3 sn fazla ayağında tutmadı :(((oyuzden genelde alışverişmerkezlerinde peşimizden ayakkabı koşturanları yormamak için nereye gitsek çorapla takıldı .:)))

ama artık taytay durmalar biyerlere tutunup yürümeler başlayıp adım atma sinyaleri başlayınca ayakkabı araştırmalarımız tekrar başladı ... 

göbişde kollarda ki pofidiklikler güzelde ayaklarda olunca sıkıntı çook .. meğer aynı sıkıntıyı başka yaşayan annelerde varmış.. sayelerinde nerelere bakmamıza gerek yok anladık işimiz kolaylaştı :)))

nike da bu modele pofidikleri sokabilince çokda düşünmeden aldık :) diğer markalardaki sandaletlere nazaran taban olarak daha uygun ...
ewde de giydirmeye başladık alışsın çıkarmasın die
oda tadına bakmayı tercih etti :)))


sırada normal bi spor ayakkabı :)

2 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Canııımm tabii işine karışmak istemem yine sen bilirsin senin doktorun bilir ama bizim doktorumuz yeni yürümeye başlayan çocuklara evde ayakkabı giydirmeyin demişti. Çorapla hatta mümkünse, sıcaksa çorapsız bastırın diyorlar. Bir de spor ayakkabılardan ziyade ilk adım ayakkabıları ilk yürümeye başlayanlar için daha faydalı diyorlar aklında olsun.Sevgiler, o poğaça ayağı da benim için ısır, öp lütfen.

Selen dedi ki...

canım Allah bağışlasın. Benim lokumda yumuşak tabanla başlamıştı şimdi yavaştan spor ayakkabıya geçtik onda da nike tercih ettik. Fakat bu sandalet tarzı ayakkabıya bayıldım bende bir nike a bakıcam. sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...