4 Aralık 2011 Pazar

cuma cumartesi pazar ..... AMAN ALLah ım ne kadarda uzun oldu .... perşembe sporda karıncadan geri kalmıcam die kol ağırlığı çalışmaya kalkınca kolu inciten ben cuma sabahı şiş ağrılı kıpırdatamadığım bir kolla uyandım::(( üstelik yüksek lisansdan bi arkadaşım ve eşi o akşam yemeğe gelicek.... hazırlıklar pek içime sinmesede iptal etmedim misafirleri ... iyiki de etmemişim okadar güzel vakit geçirdik ki bütün akşam bizim kuzudan onların iki ay sonra gelcek bebişlerinden bahsettik hazırlıkları konuştuk durduk ... sonra gecenin sonunda misafirleri evine bırakmaya gittik ki ısrarlarına dayanamayıp kahve içmeye çıkınca muhabbet orda da uzadıda uzadı .oralara kadar gitmişken bide üsküdaR havası alıp dönelim dedik .. saat 02.30 olunca ... bigünü bikaç gün gibi yaşamış olduk .. gece geç saatlere kalınca diğer günü ewde serilip akşam tiyatroya gittik...oyundan çıkar çıkmaz ananeden kuzuyu alıp evimize geçtik ... 11 gibi yatmayı planlarken kuzu bi başladı ağlamaya gecenin 2 sine kadar ...  o nassı bişey ne yapçağımızı şaşırdık tecrübesizliğin verdiği panikle attık kendimizi acile ... röntgendi, tahlildi, muayneydi saat oldu 3.30....  çok şükür ki hiç bi sıkıntı yok çıkamayan gaz dışında :))sabah kalktık benim kımıldayamayn kol geçmiş kuzunun gülücükler geri gelmiş ....
kahvaltıdan sonra hastanede yatan komşu ananeyi ziyaretine gitmeye karar verdik..oralara kadar gitmişken havada güzelken viaport yapalım dedik ama gitmez olaydık :((
maalesef hiç bişi alamadan döndük .halbuki neler neler vardı listede ... viaport açık hava olduğu için bunalmadan rahat rahat gezilio ama mağazalar outlet  olduğundan mıdır nedendir çok dağınık karman çorman :(
neyseki pazar gününüde böle geçirdikten sonra akşamında evimize kavuşup pijama terlik tv modunda postu yazmakda nasip oldu ... herkese iii haftalar ...