29 Ekim 2011 Cumartesi


EVET hayat devam ediyor...keşke  herkese aynı devam etse...  vanda birçok şeyini, kardeşlerini, eşlerini çocuklarını arkadaşlarını ,annelerini, babalarını, öğretmenlerini canlarını kaybetmiş olan aileler uyusalar uyansalar ve zihinlerinden gönüllerinden acılar silinse gitse:((((  ama maalesef acılar bundan sonra yaşayacakları sorunlarla dahada perçinlenecek ...12 kasım depreminden sonra kışın ortasında bir gecede olsa deprem bölgesinde çadırda geçirmiş biri olarak yaşanan zorlukları tahmin edebiliyor aklıma geldikçe bol bol dua ediyorum ....ŞÜKREDİYORUM ... şükürlerim yanlızca kendim için değil... oraya uzanan yardım faaliyetlerini gördükçede burukda olsa sevindiriyor...

BUARALAR yardım kampanyaları heryerde... kargo firmaları,.belediyeler . yardım dernekleri ,bankalar,tv kanalları.....umarım yardımlar layıkıyla kullanılır,gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaşır ....


 carrefourda kasaların önüne yaptığınız alışverişlerden paylaşmak istedikleriniz için kocaman sepetler koymuş...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

duyarlılığınız çok güzel, hepimizin birlik olup elinden geleni yapması gerekiyor, bir nebzede olsa acıların telafisini unutturabilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...