15 Eylül 2011 Perşembe

dıy dıy DIY :)

geçen yıl kendi evime geçer geçmez evim sıfırda olsa içime sinmeyen şeyleri değiştirmeye başladım bütçem yettiğince .. önce içime sinmeyen salon rengi değişti .. gerçi salondan sonra tek tek her odaya sıçradı beyaz boya olayı ..... salon mobilyalarım gri siyah tonlarında olunca uyumsuz kalan prizler yerine koçtaş dan böle salona yakışır bişiler baktım çoook güzel fonksiyonel çeşitler vardı ama maalesef çook pahalı olunca sade gri bi model alıp değiştiriverdik..
ama iyikide diğerlerine de o kadar masraf etmemişiz ... sonra bu salondaki sehpamın üzerinde duran yaprak taşlı tabakların taşlarında kopmalar olunca eminönünden metre işi sırataşlardan aldım ...onları onardıktan sonra artan taşlarıda olur olmaz yerlerde kullanmaya başladım :))
önce mobilyalara yapıştırsammı diye düşündüm ama sıkılırsam sıkıntı olur die sade sade duran prizlerde değerlendirmeye kalktım :)))








kardeşim tarafından çook rüküş bulunsalarda ben pek bi beğendim :D hatta arkadaşlarımdan biri nerden aldığımı bile sordu :)))
ahmet selimsiz post olur mu hiç:)) buarada anne baba grip selim bey çok şükür hem sağlıklı hemde pek keyifteler :)))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

elektirik düğmeleri süslemesi çok güzel bence :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

ah ben o kuzucuğu yerim, mıncıklarım, ısırırım yoğururum çocuğa fenalık gelir ben onu severken.Yavrumun da adı Ali bu kuzucuğun da.Allah bağışlasın hepimize evlatlarımızı...

ikibocekbircicek dedi ki...

aminnn :))) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...