3 Haziran 2011 Cuma

çok şükür sorunumuz ismimiz :)

bu hamişlik hallerindeki en büyük buhranı isim konusunda yaşadığım için RABBİM E binlerce şükür... diyerek başlıyorum cümleme çünkü türlü türlü sıkıntılar duyuyor yatıp kalkıp şükür ediorum .......

ben hamileliğimi ilk öğrendiğim günden itibaren gerek çevre yorumları gerek hislerimden kız annesi olacağımdan okadar emindimki içime sinen bir değil birsürü alternatifle hazırdım bu soruna eşimde erkek olursa yavuz selim deyince tabiki hayatım deyip kabullenmiş görünüodum :)) nasılsa emindim kız olcak :P eee tabi gün gelip oğluşum  olcağını öğrenince başladım alttan alttan isim aramaya eşime yavuz selim isminden soğutmaya :) yok efendimm yavuz çok sert filmlerde bile bütün mafyalar kötü adamlar hep yavuzdur falandır filandır... böle geçti son aylarımız... arada yeni isimler bulup onlara karar vermiş gibi görünsekde eşim hiç vazgeçmedi aslında :) en son geçen hafta arkadaş buluşmamızda biz isimle ilgili fikrimizi sölemeden herkes yavuz selim iyi gider (eşimin adı fatih mehmet) deyince biz yine karar vermiş bulunduk :))



bu hafta içerisinde eşim hernekadar yavuzselimde kararlıda olsa benim çok kabullenememden dolayı beni mutlu etmek adına yine isim konusuna döndü alternatifler belirlememi istedi ...... yok bende ne yapsam budur diyemedim gitti ... gelelim bu akşama avucunda ufacık kağıtlarla geldi yanıma 10 tane kağıt seç en çok hangi isim çıkarsa onu koyalım ..( kendi ismi konusunda çıkan sorunu  babası öle yapınca gelenekselleşmiş aile yöntemi kullanmaya karar vermiş :)) 

neyse ben çekiom çekiom bi isimde çoğunluk sağlandı ve çekilen 10 kagıdın arasında yavuz selim yook :)))
bizim büyük böcüğümüz dayanamadı aldı eline sadece iki kağıt sağ mı sol mu .... neyseki ben son kez bi tercih yaptım aaaaa ne çıktı bilin bakalım :D yavuz selim :)))) acaba neden :))))))))) çok adil bi kura oldu.... saolsun kocacım bu sorunuda bölece halletmiş oldu :)) bu kadar basit bi çözüm varken okadar kağıt kalabalığına alternatiflere ne gerek vardı :D neyse yinede güseldi :)



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...